zondag 18 maart 2018

Challengereminder by Stamping Sensations

Hallo allemaal,

Vandaag is het mijn beurt om een kaart te laten zien voor het Challenge blog: http://sirstampalotchallenge.blogspot.nl/
Thema; forest friends/ Dieren in het bos.

De kaart hieronder is natuurlijk niet gerelateerd aan de challenge maar onder de DT-teamleden.
Als DT worden wij dit keer uitgedaagd om iets nieuws te proberen.
Mijn iets nieuws is: Splatter Brush van Tim Holtz.
Volgens mij twee jaar terug heb ik een workshop gedaan bij 'OmaDee' met deze spetterborstel. Ik vond het hartstikke leuk om mee te werken en toen ook gekocht.
En thuis wel een paar keer gebruikt maar nooit tevreden met het resultaat. De creaties belandde gewoon in de prullenbak. En jullie raden het vast wel, de spetterborstel ging in de la.....

Toen er werd besloten onderling met de DT-leden om je uit te dagen, dacht ik gelijk aan deze techniek. Dit was voor mij echt een uitdaging.
Want spetters maken is volgens mij ook iets 'loslaten', de controle. Oef.
Uiteindelijk durf ik dit te laten zien. En persoonlijk vind ik dit toch mooi om te doen.
Dus wie weet...

Gewerkt met Ecoline en Adiriondack inkt.
Stempel is van Visible Image 'Sty Wild'. 


Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Groetjes Dora

11 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Dora,
    Ik heb ook nog zo'n spetterborstel, geeft mooi effect, mooi kaartje heb je gemaakt, zal em ook weer eens gaan gebruiken!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Dora!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem super bijzonder zeg! Mooi hoe dat paard uit de spetters tevoorschijn komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele therapeutische kaart dus. Ik vind hem prachtig Dora.. Moet je beslist eens vaker doen ;-))
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love your inkiness and what you have done with the VI image Dora, I bought it a few weeks ago but not done enough with it yet.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schitterende creatie Dora. Een prachtige effect met de spletters waaruit de paarden lijken te galopperen. Kunstwerk!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Dora! This is absolutely STUNNING! I'm in love with this wonderful design! Great stamps! WOWZERS!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful image the building You chose well for the theme.
    Your blog is very nice,Thanks for sharing good blog.
    ทางเข้า D2BET

    BeantwoordenVerwijderen